TATĂL – ANTICOMUNIST, FIUL – SPĂLAT PE CREIER

Genială întorsătură de situaţie!

Nu ştiu dacă ştiţi, dar Tudor Gheorghe şi-a folosit tatăl, fost deţinut politic, ca argument irefutabil în scrisorica de susţinere trimisă prietenilor lui de la Haznaua 3. În scrisorică, pe care infantilul Gâdea s-a grăbit s-o dea la TV şi s-o posteze pe FB, rapsodul pune semnul egal între procesele anilor ’50 şi cazul infractorului de drept comun Voiculescu. (Asta n-ar fi o noutate după ce Lucia Hossu Longin l-a comparat pe Năstase cu… Maniu!)  (Sabin Orcan )

http://www.kmkz.ro/opinii/editorial/exclusiv-tatal-lui-tudor-gheorghe-dezminte-ca-ar-sustine-antena-3/

În încercarea lor disperată de a mistifica adevărul, anume că Dan Voiculescu nu este un securist ordinar, care a pus bazele trustului său cu banii lui Ceaușescu, sclavii varanului au sugerat miercuri că și Tudor Gheorghe, împreună cu tatăl său, Ilie Tudor, fost deținut politic, e alături de Antena 3 (vezi captura alăturată). Logica sclavilor e următoarea: Fiul unui fost deținut politic, care a suferit de pe urma Securității, nu ar susține un securist, deci automat securistul Dan Voiculescu nu-i securist.

Îl cunosc pe domnul Ilie Tudor, un român de o demnitate rară, care n-a făcut niciun compromis în cei cinci ani de pușcărie. L-am sunat să-l întreb dacă poate să susțină cu trecutul său fără pată prezentul murdar al lui Voiculescu. Bătrânul a fost surprins că ăia de la Antena 3 și-au permis să-i invoce numele: „Eu nu mă uit la mizeria lor. Și cum să creadă cineva că eu aș putea susține pe un bogătaș care a făcut avere din banii comuniștilor, care mai e și condamnat acum? Sunt uimit că și-au permis să spună așa ceva, nu cred că fiul meu ar fi putut să spună și el așa ceva. Fiul meu este în străinătate acum, îl sun peste câteva zile. Este o manevră tipic comunistă. S-au folosit de numele meu în campania lor de salvare a unui comunist murdar. Așa procedează comuniștii, dintotdeauna, îi știu bine.”

Ca să fie siguri că le iese manevra și altă dată nu mai contestă nimeni mesajul lor mincinos, sclavii lu’ Varan ar trebui să spună că susțin Antena 3 deținuți politici morți în pușcărie:
„Maniu: postul meu preferat e Antena3; băieți, sunt alături de voi, nu vă lăsați”, „Mihalache: să fie grațiat domnul profesor Dan Voiculescu!”, „Argetoianu urează viață lungă și șpagate multe Antenei 3”

Alexandru Căutiș

––

Oreste: “Voiculescu e un general de securitate depășit, dar pe Badea virusul securistic l-a prejudiciat enorm”

––

Departamentul de presiuni al Antenei 3, înființat în 2011 la ordinul Cameliei Voiculescu

––

Patronul B1, Sorin Oancea: “Am lucrat mecanic auto la ITB”

––

Dan Voiculescu: „Nu am sesizat faptul că sînt milionar, atît de firesc al vieţii era“

––

Ion Cristoiu: „Gâdea este produsul meu“

––

Andrei Hrebenciuc: “Mă pasionează behaviorismul sau teoria generală a sistemelor complexe”

